HomeTaglistaGy.I.K.RegisztrációBelépésKeresés

Share | 
 

 XP és DP mechanika

Go down 
SzerzőÜzenet
Lilianne

avatar

Szint : 40+
Hozzászólások száma : 105
Join date : 2010. Aug. 26.

TémanyitásTárgy: XP és DP mechanika   Szomb. Okt. 30, 2010 7:07 pm

1. XP és DP nyerési mechanika:

- Egy harc során a játékos nem szerezhet több XP-t mint az XP csík 20%-a. Íme egy táblázat a maximális értékekről az első pár szinthez:

Szint ...............XP ............... XP Maximum


1 ............... 650 ............... 130

2 ............... 1917 ............... 383

3 ............... 4230 ............... 846

4 ............... 8693 ............... 1738

5 ............... 14583 ............... 2916

6 ............... 22885 ............... 4577

7 ............... 34936 ............... 6987

8 ............... 52435 ............... 10487

9 ............... 73125 ............... 14625

10 .............. 94104 ............... 18820


-A kapott XP mennyiséget alapvetően a játékos és a mob szintjének különbsége adja:

Mob szintje ............... XP


-10 és kevesebb ........ 1%

-9 ............... 10%

-8 ............... 20%

-7 ............... 30%

-6 ............... 40%

-5 ............... 50%

-4 ............... 60% vagy 70%

-3 ............... 90%

-2 ............... 100%

-1 ............... 100%

0 ............... 100%

+1 ............... 105%

+2 ............... 110%

+3 ............... 115%

+4 és több .......... 120%


- Attól függ, hogy 60 vagy 70%, hogy mekkora a szintünk. Lvl 1-10-ig 60%, onnantól fölfelé pedig 70%.

-Elméletileg a karakter aki a halálos ütést méri, mindig kap 10%-ot függetlenül attól, hogy mennyi sebzést vitt be ha csapatban ölik a mobot. Ezután mindenki a bevitt sebzésnek megfelelő %-nyi XP-t kapja a mob halálakor. Ez akkor érvényes, ha több játékos úgy öl le egy mobot, hogy nincsenek egy groupban.

-Ha egy groupban van a csapat, akkor sokkal bonyolultabb a számítás. Legyen elég annyi, hogy a mob szintjét mindig a csapatban legmagasabb szintű játékoshoz méri a játék, és eszerint oszt XP-t. Itt is érvényes a halálos ütést adó játékos 10%-nyi XP-je.

2. XP veszteség


- Ha valaki PVE-ben meghal, elveszíti XP csíkjának 3%-át. Ebből egy százalék véglegesen elveszik. A maradék 2%-ot vissza lehet szerezni a Soul Healertől.

-Ezen kívül ha valaki meghal, Soul Sicknesstől szenved. minél gyakrabban halunk meg annál hosszabb lesz ennek az átoknak az ideje, ami lényegesen csökkenti MINDEN statunkat a sebességtől elkezdve, a védelmünkön át a támadó képességeinkig. ha 4 percen belül többször halunk, ennek az átoknak az ideje egyre hoszabb lesz. Ha 4 percig nem halunk meg, akkor az átok az alap időtartammal jelentkezik halál esetén.

-Több halál esetén, a visszaszerezhető XP mennyiség soha nem haladja meg a teljes XP csíkunk negyedét. Tehát ha például 10 millió xp kell nekünk és jelenleg az elvesztett XP-nk 2,5 millió, akkor újbóli halál esetén sem nő a visszaszerezhető XP 2,5 millió fölé. Ergo a 3%-nyi XP amit a következő halállal elvesztünk visszaszerezhetetlen, és teljes egészében elveszik.

3. DP nyerés

-Minden mobnak a játékban fix, előre meghatározott DP-t kell adnia a szintjétől függetlenül. Ehhez az alapértékhez hozzáadódik a játékos szintje ami kiad egy alapértéket. Ezután egy bónusz adódik ehhez az értékhez attól függően, hogy mi a szintkülönbség a mob és a játékos között.


Type of monster ............... DP


Normal monster of rank 1 ............... 40

Normal monster of rank 2 ............... 40

Normal monster of rank 4 ............... 55

Elite monster of rank 3 ............... 213

Elite monster of rank 4 ............... 275

Normal Abyss monster of rank 2 ............... 106


-Például:

Egy 16-os Asmo lenyom egy 18-as Black Claw Elite Fighter-t. Az alap DP 275+16=291 DP. Ehhez hozzájön a bónusz, mivel a játékos két szinttel kisebb: 291*1,1 = 320 DP.

- Csapatoknál a DP nyerés ugyanúgy működik mint az XP.








Vissza az elejére Go down
 
XP és DP mechanika
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 :: Hasznos leírások, tippek-trükkök-
Ugrás: